הזמרת ויוצרת התוכן פרידה עוזיאל נבחרה להוביל את הקמפיין החברתי החדש של מייבלין ניו-יורק בישראל, בשיתוף עמותת ער"ן – עזרה ראשונה נפשית. הקמפיין, תחת הכותרת "אתן.ם לא לבד", נועד להעלות את המודעות לבריונות ברשת, חרדה ודיכאון בקרב צעירים ולעודד שיח פתוח על הנושא.
הקמפיין משתלב במסגרת האג’נדה החברתית הגלובלית של מייבלין, BRAVE TOGETHER, הפועלת לקידום מודעות למצבי דיכאון וחרדה בקרב צעירים לצד העצמה אישית.
פרידה עוזיאל, שמלווה את המותג בישראל, תתמקד במיוחד בתופעת הבריונות ברשת – כולל הטוקבקים וההייט – ותעודד צעירים לפנות לעזרה כשמתמודדים עם תחושות בדידות, חרדה או דיכאון.
אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, מסר: "פרידה עוזיאל היא דמות מוכרת ואותנטית בקרב צעירים, ולכן היא מובילה את המסר החשוב: אף צעיר לא צריך להרגיש לבד – יש מי שמקשיב ומוכן לסייע".
ענבל אמסלם, סמנכ"לית שיווק וקשרי קהילה בעמותת ער"ן, הוסיפה: "שיתוף הפעולה עם פרידה ומייבלין מהווה צעד חשוב במאבק נגד הסטיגמות סביב בריאות הנפש. בשנה האחרונה בלבד התקבלו למעלה מ-25,000 פניות מצעירים עם תחושות חרדה ודיכאון".
לצעירים החווים קושי נפשי מכל סוג ניתן לפנות לקו החם האנונימי של ער"ן, הפועל 24/7 בטלפון 1201 או בוואטסאפ 052-8451201.