מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי Triumph, מהמותגים המובילים והוותיקים בעולם, מכריז על שגרירה חדשה בישראל – אחווה סיטבון.
הבחירה באחווה, יוצרת, מרצה, אמא ודמות מוכרת בזכות השתתפותה בתוכנית הריאליטי המצליחה "חתונה ממבט ראשון" אינה מקרית. היא מגלמת נשיות עוצמתית, נוכחות אותנטית והשפעה רחבה על נשים מכל הגילים. Triumph רואה בה דמות שמייצגת באופן טבעי את ערכי המותג: חיבור בין נוחות, אסתטיקה וביטוי אישי חופשי.
סיטבון נבחרה להוביל את קמפיין ההשקה של קולקציית Body Make-Up Illusion, סדרה חדשנית של חזיות שמביאות בשורה אמיתית לעולם ההלבשה התחתונה. החזייה המרכזית בקולקציה מצוידת בקשת גמישה, בלתי מורגשת, שמציעה תחושת חופש מקסימלית לצד תמיכה יציבה, נוחות יוצאת דופן ועיצוב מחמיא שמחבק את הגוף באלגנטיות.
הקמפיין החדש צפוי לעלות במדיה הדיגיטלית ולהוביל את השקת הקולקציה ברחבי הארץ, במהלך נוסף שמחזק את מעמדה של Triumph כמותג בינלאומי שמקשיב לנשים ומציע להן פתרונות איכותיים, מחבקים ונכונים – לא רק בגוף, אלא גם בנפש.
אחווה סיטבון מסרה בהתרגשות:
"בעיניי, Triumph הוא הרבה מעבר להלבשה תחתונה, זה מותג שמבין נשים. אני גאה לקחת חלק בקמפיין הזה, ולהעביר את המסר של נוחות, ביטחון עצמי ואהבה לגוף שלנו, בדיוק כמו שהוא."

