ביום חמישי, 10.4, התקיים יום צילום יוצא דופן במטרה להעלות את המודעות לסרטן האשך בקרב גברים צעירים. שחף רז, שחקן ויוצר תוכן מוכר, הצטלם לקמפיין מיוחד כשהוא לובש זוג תחתוני HOODIES בלבד, במהלך שנועד להעביר מסר ברור וחד – מודעות מצילה חיים.
הקמפיין הוא פרי יוזמה משותפת של משרד הפרסום "ליאו ברנט" מקבוצת פובליסיס, רשת האופנה HOODIES ועמותת "חלאסרטן". מטרת היוזמה היא לפרוץ את גבולות השיח ולהפוך את המודעות לנושא הבריאותי החשוב לנגישה ורלוונטית במיוחד עבור גברים צעירים.
לדברי עמית פרמינגר, מנהל השיווק של HOODIES:
"כרשת אופנה שמחויבת לערכים חברתיים, אנו גאים לקחת חלק ביוזמה שמטרתה לעורר מודעות לנושא בעל משמעות עמוקה. במקרה הזה, מדובר ביוזמה שיכולה להציל חיים."
גם בעמותת "חלאסרטן" ברכו על המהלך:
"היוזמה הזו משקפת חשיבה מחוץ לקופסה ומעלה את המודעות לנושא בריאותי קריטי בדרך שמדברת אל הקהל הצעיר."
חשיבות הגילוי המוקדם
סרטן האשך הוא אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר בקרב גברים צעירים בגילי 15-35. למרות שמדובר בנושא רגיש, גילוי מוקדם של המחלה מוביל לשיעורי החלמה גבוהים במיוחד.
הקמפיין נועד לעודד גברים לבצע בדיקה עצמית באופן קבוע ולפנות לייעוץ רפואי במקרה הצורך.
מה אפשר לעשות כדי לעזור?
שתפו את המסר, שוחחו עם הקרובים אליכם ועזרו להפיץ את החשיבות של בדיקה מוקדמת. הקמפיין הוא הזדמנות לכולנו לקחת חלק בשינוי שיכול להציל חיים.
