מותג הספורט היפני ASICS מפתיע במהלך פורץ דרך כשהוא ממנה כלב לתפקיד שגריר רשמי לראשונה בעולם. "פליקס", כלב מוכר ופופולרי ברשתות החברתיות, נבחר לייצג את המותג במטרה להדגיש את הקשר בין פעילות גופנית לשיפור בריאות הגוף והנפש.
כלבים: המניעים הטבעיים שלנו לתנועה
העידן המודרני מלא באתגרים שמקשים עלינו למצוא זמן ואנרגיה לפעילות גופנית. ASICS רואה בכלבים לא רק חברים נאמנים אלא גם מניעים טבעיים לפעילות פיזית, הודות לטיולים היומיים, המשחקים המשותפים והשפעתם החיובית על מצב הרוח.
מה עומד מאחורי הבחירה בפליקס?
פליקס, אחד הכלבים המשפיעים ביותר ברשתות החברתיות, מוכר בזכות אישיותו הכובשת ותכניו המעודדים אורח חיים בריא. הבחירה בו לשגריר נועדה להמחיש את המסר של ASICS: פעילות גופנית היא לא רק עבור הכושר הפיזי אלא גם לתמיכה נפשית ורגשית.
החזון של ASICS
מהלך זה הוא חלק מהאג'נדה הרחבה של המותג – קידום אורח חיים בריא תוך שילוב מסרים חדשניים ומפתיעים. הכללת שגריר פרוותי הוא עדות לגישה היצירתית של ASICS, שמעוררת השראה ומעודדת אנשים להתחבר לתנועה מתוך אהבה, הנאה ושיתוף עם החברים הטובים ביותר שלהם – הכלבים.
האם גם אתם תזוזו עם פליקס?
בעולם שבו השגרה היא לעיתים האויב של הפעילות, ASICS מזכירה לנו שהפתרון נמצא קרוב – או יותר נכון, הולך על ארבע.