השחקנית ליהי קורנובסקי חזרה לפאה הג׳נג׳ית של הדמות הכי איקונית של עולם הפרסום, תפוזינה, אותה היא מגלמת כבר עונה חמישית והתייצבה על חוף הים של מכמורת, שם הצטלמה גם לפני 15 שנה נערת תפוזינה המיתולוגית, הלן הידינג.
בשונה מנערת תפוזינה של פעם ליהי-תפוזינה ״החדשה״ ממשיכה את הקו של תפוזינה ש״עושה מה שבא לה״ והפעם מסוכת המציל היא יוצאת בקריאה לראשי ערים לגייס מצילות חופים ולדאוג לשיוויון. קורנובסקי עצמה שמחה בשיוויון גם בחייה האישיים בחלוקה בנטל ובעובדה שבזכות כך היא יכולה לשלב אמהות עם קריירה מבלי לוותר ולהנות מכל העולמות. למרות שהודתה שקריירה של מצילה בחוף הים עלול להיות קצת גדול עליה.
תפוזינה מצדיעה ליום האישה וממשיכה את בשורת ההעצמה הנשית והפעם בחופי הים. חברת יפאורה בדקה ומצאה שיש רוב גברי מוחלט למצילים בחופי הים. לכן, תפוזינה שלנו נשלחת למשימה חדשה לגייס מצילות נשים.
זו העונה החמישית של השחקנית המוערכת, ליהי קורנובסקי, עם הפאה הג'ינג'ית כנערת תפוזינה וכמיידי עונה לקראת יום האישה גם הפעם היא מתגייסת לפרגן לנשים ולהמשיך את השינוי שעברה מנערת תפוזינה של שנות ה-90 ועד נערת תפוזינה של היום, 2025.

את המותג "תפוזינה" בישראל הביאה לתודעה הלאומית שלנו דוגמנית הולנדית אדומת שיער, הלן הידינג, שפרצה לחיינו ב-1994, השנה שבה השיקה חברת המשקאות יפאורה משקה קל בטעם תפוזים תחת השם "תפוזינה". הידינג הג'ינג'ית, בעלת התספורת הייחודית כבשה אותנו מיד והפכה לסמל מקומי. עם ישראל התאהב, "נערת תפוזינה" הפכה מודל לחיקוי, ופרסומת תפוזינה נבחרה לאחת מהפרסומות האהובות והגדולות ביותר בכל הזמנים