מותג האופנה אורבניקה משיק את קמפיין החזרה לבית הספר, והפעם מדובר ביותר מאופנה, זו אמירה תרבותית שלמה. עם קצב עדכני, נבחרת מדויקת וסטייל שמדבר את השפה של הדור החדש, הקאמבק למסדרונות מקבל טוויסט עדכני ומלא סטייל שיגרום גם לבוגרי תיכון ותיקים להתגעגע ללוקר.
לפרונט של הקמפיין נבחרה רביעיית כוכבים שמזמן הפכה לשמות מובילים בתרבות הפופ והרשת של 2025 – אלה לי, אבי אבורומי, שיר זוארץ ועילי צ׳פמן, ארבעה יוצרים ואמנים שכל אחד מהם מביא עמו סיפור, שפה אישית ונוכחות שמדברת בדיוק לקהל הצעיר.
צילומי הקמפיין התקיימו באווירה שמדמה יום לימודים אבל כזה שכולו פנטזיה אופנתית. בין הלוחות, המחברות, הציוד הלימודי והקירות שצוירו בקפידה, בלטו פריטים מהקולקציה החדשה של URBANICA לחזרה לבית הספר: תיקים טרנדיים, לוקים יומיומיים עם טוויסט אופנתי, ג׳קטים, טופים ומכנסיים שמתאימים באותה מידה גם לשיעור ב־08:00 וגם לסטורי שיתפוס את כל העיניים בהפסקה.
אבל רגע השיא של היום התרחש דווקא מחוץ לתסריט: רגע לפני שהמצלמות התחילו לרוץ, נכנסו לסט המורים האישיים של כל אחד מהכוכבים, הפתעה שנשמרה בסוד מוחלט. כל מפגש היה טעון, אותנטי ומלא רגש והוסיף ממד אישי ואמיתי לקמפיין שאמנם עוסק באופנה, אבל מצליח לגעת גם בזיכרונות, בהשראה ובאנשים שהיו שם בתחילת הדרך.
