בית האופנה GOLBARY מרים את הרף עם קמפיין חג סוחף ומפתיע ומגייס נבחרת משפיעניות בולטות בישראל. לצד הפרזנטורית הראשית אילנית לוי מצטרפות ירדן הראל, לאה ינאי וליבילנד, כל אחת מובילה בתחומה ומשפיעה על קהל רחב.
אילנית לוי שתמשיך להוביל את קמפיין סתיו חורף 2026 עם השקעה של מיליון שקלים היא הפנים המוכרות של המותג. היריות החדשות בקמפיין יספרו את סיפורה של כל שגרירה והכניסה שלה לשנה החדשה כשהקולקציה כוללת שמלות, חצאיות, חליפות, ג'קטים ואוברולים בגווני לבן ושמנת.
ירדן הראל היא מנחת טלוויזיה, יזמית ויוצרת תוכן עם נוכחות ברורה בעולם התקשורת והלייף סטייל. לאה ינאי כוכבת בלט בינלאומית וכיום שופטת בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" נחשבת למובילת דעת קהל בתחום הריקוד והבידור. ליבילנד, יזמית דיגיטלית ואם לשישה, הפכה לאימפריית תוכן שמעניקה השראה לנשים בישראל דתיות וחילוניות כאחת ומקדמת העצמה נשית ותרומה לקהילה.
אורלי פרנקו סמנכ"לית השיווק של גולברי מסבירה: "אופנה היא לא רק בגדים אלא סיפור, השראה והשפעה. החיבור בין אילנית לוי למשפיעניות מהעולמות השונים משקף את הערכים של המותג קלאסיות ונוכחות עכשווית. הקמפיין יאפשר לנו להגיע לנשים מכל גיל ולדבר איתן בשפה חדשה ורעננה".
הקמפיין צפוי לעלות בשבוע הקרוב בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של המותג, בנקודות המכירה ובנכסי השגרירות ומבטיח סערה אופנתית לקראת חגי תשרי.