שיירת כוכבים צבעונית במיוחד זרמה אמש (ראשון, 20.7.25) לקניון עופר רמת אביב, והפכה את קומת הקרקע לתצוגת אופנה שלא הייתה מביישת את שבוע האופנה בפריז. הסיבה? השקת פופ-אפ של Cabo – מותג האופנה החדש של השחקן בר ברימר.
האירוע הפך במהרה לתצוגת סטייל מרוכזת, כששמות בולטים בביצה הגיעו לפרגן, להצטלם ובעיקר להיראות. בשיאו של הערב, כל המבטים הופנו לעבר אגם בוחבוט, בת הזוג של ברימר שעמדה בגאווה לצד בן זוגה ברגע החשוב.
"זה היה החלום של בר במשך שלוש שנים, והוא לא ויתר עליו לרגע", סיפרה אגם. "אני שמחה להיות שם עבורו, גם אם זה כולל לעמוד בפופ-אפ ולמכור". כשנשאלה על עתיד הקשר ביניהם, ענתה בחיוך: "אנחנו כבר 4 וחצי שנים יחד, וכולם שואלים על חתונה… אבל אני רק בת 21! יש זמן".
ברימר, שידוע בחוש אופנתי טבעי ולא מתאמץ, הציג קולקציית קיץ טרנדית שמכוונת בדיוק לקהל המקומי הצעיר. הליין כולל פריטים בגזרות נינוחות ובגוונים עכשוויים, ולטענת רבים צפוי להפוך במהרה לאהוב במיוחד בקרב פאשניסטות ישראליות.
בין הנוכחים באירוע: ליאם גולן, סטטיק, רומי פרנקל, תומר הכהן, ליה שון, תומר טליאס, רועי סנדלר, תאיר בוחבוט, עילי צ'פמן ועוד.
אין ספק ש- Cabo נולד באור הזרקורים, ונכון לעכשיו כל האור עליו.



