שלי גפני, אחת הנשים המזוהות ביותר עם עולם היופי בישראל, השיקה אמש את הפופ-אפ הראשון של מותג הטיפוח שלה PELLE בקניון עופר רמת אביב. גפני, לשעבר מלכת היופי ומנחה טלוויזיה, בנתה בשנים האחרונות לעצמה שם כמומחית אמיתית בתחום האופנה והטיפוח ועכשיו היא מגשימה חלום אישי להביא את המותג שיצרה לקהל הרחב בחנות פופ-אפ חיה ותוססת.
כיאה לאירוע שמרכז סביבו את עולם הביוטי המקומי, רשימת האורחים נראתה כמו מי-זה-מי של הבידור והאופנה: שירלי בוגנים, שגית רביבו, אורנה דץ, רונית יודקביץ', מושיק גלאמין, אירית רחמים, סתיו קצין, מור סילבר, קסניה טרנטול, אירה דולפין, שרון חזיז, ענת הראל, דורין סגול, אלית מוסאיוף, אור ואורנה אלוביץ', מירי טוכמאייר, דנה ספקטור, ירדן חי ועוד, כולם הגיעו לחבק, לפרגן ולהתרשם מהמוצרים החדשים.
האווירה במקום הייתה תוססת, מפגשים בין חברים ותיקים, שיחות בין קולגות מהתעשייה והמון מצלמות שתיעדו את הרגע שבו גפני מציגה לראשונה את המותג שלה לקהל. האורחים עברו בין הדוכן, ניסו את המוצרים והצטלמו לצידה של גפני שהייתה נרגשת ושיתפה על הדרך הארוכה שעברה עד שהגיעה לרגע הזה.
PELLE, שפירושו באיטלקית "עור" וגם מזכיר בעברית את המילה "פלא", נבנה מתוך תפיסה שמדברת על טיפוח אמיתי כזה שמתחיל מבפנים ויוצא החוצה. גפני, שמכירה היטב את תעשיית היופי כבר למעלה מ-30 שנה, חיפשה ליצור מותג שישלב בין מקצועיות וניסיון לבין גישה נגישה ואישית לנשים. הפופ-אפ מאפשר לה לפגוש את הלקוחות פנים אל פנים ולייעץ באופן אישי.
הפופ-אפ עצמו ממוקם בקומת הכניסה של הקניון ויפעל בין התאריכים 3.9.2025 – 21.9.202 ויציע לקהל את מגוון מוצרי המותג.
בריאיון קצר במהלך ההשקה היא כבר רמזה שהחלום לא נעצר כאן, התוכניות כוללות גם התרחבות מעבר לים. אם לשפוט לפי ההצלחה של ההשקה, נראה שזו רק ההתחלה של מסע בינלאומי נוצץ.




לכתבות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*