בעוד המושג AI הפך לחלק בלתי נפרד מהשיח היומיומי, בפועל, רבים עדיין לא מכירים את הכלים הזמינים להם ממש בכף היד. סמסונג ישראל שמה לה למטרה לשנות את זה.
החל מהשבוע ועד תחילת ספטמבר, תפעיל החברה סדרת הדרכות בינה מלאכותית פתוחות לקהל בשישה סניפי Samsung נבחרים: קניון הזהב ראשון לציון, גראנד קניון חיפה, עיר ימים נתניה, הקריון, עזריאלי תל אביב ודיוטי פרי בנתב"ג. ההדרכות יתקיימו מדי יום מהבוקר ועד 18:00 וללא צורך בתיאום מראש.
המהלך נועד להנגיש לציבור את יכולות ה־Galaxy AI, שמגיעות כיום כחלק מובנה במכשירי הדגל של החברה. מאז השקת סדרת Galaxy S24, ובהמשך עם Galaxy Z Flip7 ו-Galaxy Z Fold7, הפכה הבינה המלאכותית לחלק בלתי נפרד מחוויית השימוש: מתרגום סימולטני, דרך עריכת תמונות ג'נרטיבית, חיפוש ויזואלי חכם ועד ממשק שיחה בעברית עם Gemini Live (עוזרת אישית מבוססת AI).
בכל סניף יעמוד לרשות המבקרים מומחה AI שידגים, יסביר וילווה את המשתמשים שלב אחר שלב. בנוסף, ניתן יהיה להיעזר בנציגים להעברת נתונים בין מכשירים באמצעות Smart Switch גם ממכשירים של יצרנים אחרים.
היוזמה היא חלק מהתחייבות רחבה של סמסונג להרחיב את טכנולוגיית Galaxy AI ליותר מ־400 מיליון מכשירים ברחבי העולם עד סוף 2025 ולהנגיש את הכלים החכמים לכל משתמש, בכל מקום.